Alkupalat

Moi, mä oon Viivi. 32v neljän lapsen äiti Hyvinkäältä. En oo mikään kirjailija, mutta mulla on paljon sanottavaa ja sen aion tämän blogin muodossa tuoda esiin.


Blogissa haluan kertoa mm. elämästä erityislapsen äitinä sekä tuoda esiin epäkohtia Suomen koulujärjestelmästä, sekä varhaiskasvatuksesta joista mulla on paljon omakohtaisia kokemuksia vanhempana, niin negatiivisessa kuin myös positiivisessa mielessä.

Suomalaisesta sairaanhoidosta löytyy myös kokemuksia joista aion aikanaan kertoa kauhutarinoita.

Tässä blogissa käsittelen myös aihetta millaista on olla erityislapsi Suomessa, ei äidin, vaan lapsen näkökulmasta.

Mutta ennenkaikkea tämä blogi kertoo meidän vauhdikkaasta, valon nopeasta arjesta ja siitä kuinka sopeudumme päivittäin ja jatkuvasti neuropsykologisisten oireiden kanssa elämiseen.


Saatte myös toisinaan lukea mieheni eli lasteni isän kokemuksista ja tuntemuksista samoja aiheita sivuten.

Lyhyestä virsi kaunis, palataan seuraavan viestin parissa.

-V

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kolmas lapsi, melkein katastrofi

Rasti väärään ruutuun, eli hoitovirhe ja sen seuraukset

Minä vastaan tuulimyllyt